Friday, May 7, 2021

Write A Pro And Original French Press Release











About:

Since I am fond of communication, I'd be interested in helping you promoting your brand, by writing professional French press releases. If you want to make people discover the product you've just created, let them know who you are, communicate on the songs you've written, or promote the startup you've developed, why not use a press release ? 



*** Please contact me before ordering, to precisely define the topic ! :) ***

NB : I do not have the contacts to publish the press releases myself, I simply deliver .docx files.



As I am really curious, I like surfing the web to find information, and my writing skills both in French and English enable me to offer you a wide range of content possibilities !

Really involved and efficient in my work, I am also motivated by all kinds of challenges.

Do not hesitate to contact me, and let's start a nice writing adventure ! :)

Reviews


Seller's Response:

Très sympathique, travail soigné. Je recommande.

Seller's Response:

J'ai été agréablement surprise par 2 points essentiels: 1- la rapidité de la livraison avec un jour d'avance alors que je pensais sincèrement qu'elle demanderait un délai supplémentaire en raison de la difficulté du sujet; 2- la qualité du travail; je m'attendais à devoir en refaire une grosse partie mais je voulais voir comment on structure un communiqué de presse. Au final, j'ai très peu de retouches à faire et je vais pouvoir livrer les journalistes plus tôt que prévu. Par conséquent, je recommande ce prestataire qui ne m'a été recommandé par personne. Le risque en a valu le coup.

:

Je suis ravie que le résultat vous satisfasse. C'était un vrai plaisir de pouvoir me pencher sur ce sujet qui mérite d'être entendu et qui m'a permis de faire un certain nombre de découvertes intéressantes. Bon courage pour la suite de votre projet ! 😊

:

wonderful I am a returning customer that tells you how great she is, thank you so much once again

:

the work is ok.




No comments:

Post a Comment